Geoblog.pl    kapitanGalganov    Podróże    Gruzja, Armenia    Muzea!!!!!

Muzea!!!!!

Armenia
Armenia, Erewan

Wizyta w muzeach: Matenadaran – starożytne księgi (warto zwiedzać z przewodnikiem, aby posłuchać opowieści o konkretnych egzemplarzach, które same w sobie są fascynujące) i Muzeum Historycznym. Oba miejsca powalają!! Tego dnia nic już nie zdążyliśmy zrobić. Aby zachęcić do wizyty w Muzeum Historycznym powiem, że mają np. najstarsze buty świata, albo pięć 1,5 metrowych kolorowych fallusów, albo powóz z dna Sewanu, albo…

W hostelu nastąpiło uroczyste przejście żony z dormu na pokoje. Hostel ostatecznie okazał się głośny (w sensie nie cichy), choć jako plus trzeba wymienić: śniadania wliczone w cenę (skromne), pralka gratis (teraz to standard), świetna lokalizacja, bardzo miła, wielojęzyczna obsługa. Dostaliśmy czterosobowy pokój, tylko dla mnie i żony. Dodam, że przewodniki straszą niskim standardem zakwaterowania w Erewaniu (brakiem ciepłej wody, brudem i robakami). Może tak było, ale dziś jest O.K.